25 Kasım 2009 Çarşamba

Yalman:‘İnşallah pişmanlık duymazlar!’


TFF 3. Lig 5. Grup takımlarından Hatayspor'da sözleşmesi karşılıklı olarak fes edilen teknik direktör Müjdat Yalman, futbolda her zaman her türlü sonuçlara hazırlıklı olunması gerektiğini belirterek, ''Temennim benden sonra daha iyi sonuçlar alınması ve hedefe ulaşmaları'' dedi. Yalman, gazetemize yaptığı açıklamada, Hatayspor'da 39 yıllık teknik adamlık hayatında yaşamadığı olayları yaşadığını ve üzgün olduğunu söyledi. BAŞKAN ŞAŞMAZ’A DESTEKLERİNDEN DOLAYI TEŞEKKÜR EDİYORUM Kulüp Başkanı Mehmet Şaşmaz'a kendisine gösterdiği yakın ilgi ve desteğinden dolayı teşekkür eden Yalman, şöyle konuştu: ''Tahmin ediyorum ki, bu olaylar kendisinin dışında gelişti. Çünkü görev sürem boyunca yardımlarını ve desteklerini gördüm. Futbolda her zaman her türlü sonuçlara hazırlıklı olunması gerekiyor. Temennim benden sonra daha iyi sonuçlar alınması ve hedefe ulaşmaları. 9 maçta aldığım tek yenilgiyle başarısız gösterilmem beni çok üzdü. Bu durumu hak ettiğime inanmıyorum. İnşallah alınan bu karardan pişmanlık duymazlar ve Hatayspor daha iyi yerlere gelir ve bir çıkış yakalarlar. Çünkü bu takım bulunduğu yere layık değil. Taraftarı hiç unutmayacağım. Bizi her maçta canı gönülden desteklediler, aynı desteklerini bundan sonra da sürdürmelerini istiyorum.'' Yalman, Hatay spor kamuoyuna da seslenerek, takımlarına sahip çıkmalarını, kişilerin daima geçici, kurumların ise baki olduğunu sözlerine ekledi. YÖNETİM BELEDİYE BAŞKANI SAVAŞ’LA GÖRÜŞTÜ Bu arada Hatayspor'da teknik sorumluluğa getirilmesi düşünülen Mehmet Kakil'le Yalman’ın sözleşmesini fes etmediği için mukavele imzalanamadığı bildirildi. Yalman’ın sözleşmesinin tek taraflı fes edilmesi için kaynak arayışlarını sürdüren yöneticiler, dün soluğu Antakya Belediye Başkanı Doç. Dr. Lütfü Savaş’ın yanında aldı. Başkan Savaş’tan kaynak için destek isteyen yöneticiler, akşam saatlerinde de görüşmeye devam ediyorlardı

Hiç yorum yok: