20 Eylül 2010 Pazartesi

ERDOĞAN HÜN: GELİRSEM EFSANEYİ AYAĞA KALDIRIRIM..



Uzun yıllar Hatayspor ile İskenderunspor formalarını giyen ve efsanevi kadroda yer alan Erdoğan Hün, eski takımının aldığı başarısız sonuçlardan üzüntü duyuyor. Erdoğan Hün, gazetemize yaptığı özel açıklamada, İstanbul takımlarından Bankasya Ligi’nde mücadele eden Güngören Belediyespor’da ve bölgenin birçok takımında teknik adam olarak görev yaptığını ve özellikle alt yapıya önem veren bir teknik adam olarak dikkati çektiğini söyledi. Teknik adam olarak birçok futbolcuyu Türk futboluna kazandırdığını ifade eden Hün, konuşmasını şöyle sürdürdü: “Zaman zaman Hatayspor’dan da arıyorlar. Bu bölgeden futbolcu talepleri oluyor. İmkanlarım ölçüsünde yardımcı olmaya çalışıyorum. Ama Hatayspor’un da bu sezon arzulanan sonuçları almaması beni fazlasıyla üzüyor. Uzun yıllar başarıyla formasını giydiğim Hatayspor’un 3. Lig’de mücadele etmesini hazmedemiyorum. Edindiğim bilgiye göre, takımda Hataylı oyuncunun olmaması beni oldukça şaşırttı. Bizim dönemimizde takımın en az 6-7 oyuncusu Hataylı olurdu. Takımın iskeletini yerli oyuncular teşkil ederdi. Ben takıma geldiğimde benimle birlikte 3 yabancı vardı. Gerisi hepsi memleket çocuklarıydı. Bu özelliğini kaybeden takımın başarılı olması mümkün değil. Bence başarısızlığın temelinde kendi özünü kaybetmesi yatıyor.” GÖREV VERİLİRSE, SEVE SEVE GELİRİM, BENİM İÇİN PARA PUL ÖNEMLİ DEĞİL Erdoğan Hün, Hatayspor Kulübünden kendisine teklif gelmesi halinde, seve seve görevi kabul edeceğini belirterek, “Para pul benim için önemli değil. Eski takımımda teknik adam olarak görev yapmak benim için onurdur, şereftir. Ayrıca o kabiliyetim, yeterli bilgim ve tecrübemde var. Fakat şu anda Hatayspor’un başında bir teknik heyet var. Meslektaşlarıma asla saygısızlık yapamam. Bir Akbaba gibi davranamam. Meslek etiğine de uymaz. Ama gün gelir, şartlar oluşursa, takımın başında da teknik adam yoksa görevi büyük bir onurla kabul ederim. Çünkü Hataypor ne bulunduğu yeri, ne de bu sonuçları hak etmiyor” diye konuştu. GELİRSEM DEVRİM YAPARIM, EFSANEYİ AYAĞA KALDIRIRIM Hatay isminin kendisini her zaman heyecanlandırdığını anlatan Hün, şöyle devam etti: “Hatayspor ismi her zaman bir markadır. Bu markayı korumak ve tekrar eski günlerine döndürmek kim bilir, belki bir gün bana nasip olacak. Futbol oynadığım dönemlerde tribünler tıka basa dolardı. Stadın kapıları 2 saat öncesinden kapanırdı. Sahaya çıktığımızda kıyamet kopardı. Hatay’da geçirdiğim o günleri unutmam mümkün mü? Ben Hatay’da Erdoğan Hün oldum, ekmeğini yedim ve bugünlere geldim. Nasıl futbolcu olarak başarılı olduysam, teknik adam olarak da aynı başarıyı göstermek istiyorum. Gelirsem devrim yaparım, efsaneyi tekrar ayağa kaldırırım.” Erdoğan Hün, Hatayspor’un bundan sonraki maçlarında başarılı olması temennisinde bulunarak, tüm Hataylılara gazetemiz aracılığıyla selam ve sevgilerini gönderdi.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

HATAYA SAYGILAR DUNYA DURSUN HATAY VAR OLSUN

Unknown dedi ki...

HATAYA SAYGILAR