1 Eylül 2009 Salı

Metin Dingil:İlk gün heyecanı işte!!!



“Biz dememişmiydik, söylememişmiydik, bunlardan ne köy olur ne kasaba?” Aman Allahım, ne kadar sevenler varmış Hatayspor’u..
İlk maçlar her zaman zor geçer.. Heyecan, uyumsuzluk, stres, gerginlik, adına ne koyarsanız koyun, ilkler hep zor olur.. Kazanırsan tesadüf, kaybedersen rezil olursun.. İlk maçlar hep zordur.. O yüzden ben Hatayspor’un ilk maçta aldığı yenilginin çok üzerinde durmayacağım.. Futbol olarak çok kötü oynayabilir, iyi mücadele etmeyebilir.. Yenilebilir, kazanabilir, ya da berabere kalabilir.. Bunlar futbolun içinde ve sporun içinde var olan etkenler.. Bunları tartışmayacağım.. Önemli olan istikrarlı olmak.. Bence esas üzerinde durulması gereken iki konu var; Birincisi Hatayspor’un sezonun ilk maçında kendi stadında seyircisiz oynaması.. Herkes şaşkın, stadın kapısına gelen dondu, kaldı ve bize, yani gazetecilere soruldu: “Hayırdır! Hatayspor kampta yaptığı Alanyaspor maçında çıkan olaylar sebebiyle mi seyircisiz oynama cezası aldı?” Tabi ki böyle bir ceza falan yok.. Cezayı biz kendi kendimize verdik.. Neden seyircisiz oynandığı konusunda bir sürü laf söyleniyor.. Hepsine kulağımı tıkadım. Çünkü bunların hiçbiri bana fayda vermiyor.. Ben Hatayspor’umun sahipsizliğine üzülüyorum.. Bu cezayı Türkiye Futbol Federasyonu verseydi, ne anası kalırdı, ne avradı, bir sürü küfürün binbir çeşidi yollanırdı.. Kendi içimizde meseleyi halledemiyoruz.. Sonuç olarak bu yöntem bize yakışmadı.. İkinci önemli konu ise; Hatayspor’un başarısız olmasını isteyen bir o kadar insan var ki; sormayın gitsin.. Utanmazlarsa, Malatya Belediyespor karşısında alınan 1-0’lık yenilgiye göbek atacaklar.. “Biz dememişmiydik, söylememişmiydik, bunlardan ne köy olur ne kasaba?” Aman Allahım, ne kadar sevenler varmış Hatayspor’u.. Herhalde galip gelseydiler, bunların suratını yer süpürürdü.. Alaylı konuşmalar, gülüşmeler, “Bre Hatayspor yiyik keni..” Ben utanıyorum böyle bir taraftarın varlığından.. Bunlara taraftar da diyemiyorum.. Benim taraftarım, stada alınmadığı için maçı izlemek için ağaca çıkan, direğe çıkan, çatıya çıkandır. Oturduğu yerden alaylı konuşan ağzından küfür eksik olmayan benim taraftarım olamaz.. Renklerine hesapsız kitapsız gönül vermiş taraftarı için en kaygı verici olanı da, ilk hafta beklentilerini karşılamasa bile, baltaların olası kötü sonuca kadar gömülmüş olması gerçeğidir. Hatayspor’un bu sezon en önemli rakibi de budur. Son olarak da teknik direktör Hakan Erhalaç’a bir çift sözüm olacak.. Dün telefonla görüştüm kendisiyle, eksikleri tespit ettiklerini 3 oyuncu daha alacaklarını söyledi.. Olmadı hocam işte; Sen iki aydır bu takımın başındasın. Ayrıca yardımcılarında seninle beraber.. Hazırlık maçları oynadın, orda görmedin de bu eksikleri lig maçı Malatya Belediyespor karşısında mı fark edebildin.. Ben buna anlam veremedim.. Neyse ilk günden gitmeyelim hocanın üzerine.. İlk gün heyecanı işte!!!

Hiç yorum yok: