15 Mart 2010 Pazartesi

Metin Dingil:Yabancıya dönüş..



Sınır çizgileri hiç değişmedi. Dünya değişti, onlar değişmedi.. Kızgınım biraz onlara.. Verilen şansı kullanamadılar..


Kulübüne emek vermiş, yıllarca formasını giymiş ve ıslatmış oyunculara her zaman saygı duymuşumdur. Uğradıkları haksızlıklar karşısında en başta ben karşı durmuşumdur.. Hep istemişimdir onlara bu kulüp emanet edilsin ve sorumluluk alsınlar diye..


İyi de şans buldular Hatayspor’da.. Ama başarıları topboğazından öteye geçemedi.. Ayrıca, hep de Hatayspor’un kapısını beklediler, topboğazını bir türlü aşamadılar.. Sınır çizgileri hiç değişmedi. Dünya değişti, onlar değişmedi.. Kızgınım biraz onlara.. Verilen şansı kullanamadılar..


Belki haklı oldukları ve savundukları yönler var.. Yabancı hocaya gösterilen tölerans ve imkan onlara sunulmadı.. Sabırlı da olunmadı.. Ama şöyle düşünüyorum da; bir Hüsnü Özkara Hatayspor’a geldiğinde adı sanı yoktu.. Burayı basamak olarak kullandı, Süper Lige kadar yükseldi.. Yücel İldiz de öyle değil mi? Şimdi göreve getirilen Semih Tokatlı’yı hiç ama hiç tanımıyorum.. Bilgi sahibi de değilim.. En son Ankara Demirspor’u çalıştırdığı söyleniyor.. Başarılı mı başarısız mı o da meçhul? İcraatını görmeden yorum yapmak, Tokatlı’ya haksızlık olur! Ama benim fikrimi soracak olursanız..


Yeni yönetim, yeniden yapılanmaya soyundu.. Kulübü günlük başarılar yerine uzun vadede de başarıya taşıyacak projeler peşinde.. Bu çok güzel bir düşünce, hemfikirim onlarla.. Ama böylesi bir proje için de takımın başına daha deneyimli ve tanıdık bir isim getirilebilirdi. Çünkü geleceğe dönük yatırım yapanlar, kulübün alt yapısından üst yapısına kadar ilgili olabilecek ve o sorumluluğu taşıyabilecek daha profesyonel bir teknik adamın göreve getirilmesini sağlar. Semih Tokatlı’da bu özellikler var mı yok mu bilmiyorum?


Dedim ya; Ön yargılı olmak yanlış olur. Yönetimin kararına saygı duyuyorum, belki onların bir bildiği var, benim bilmediğim şeyler vardır. Hemen karamsar olmak, kamuoyunu yanlış yönlendirmek istemiyorum.. Bekleyip, göreceğiz hep birlikte.. Yerlide keramet bulamayan yönetimin kerameti yabancı da aradığı bir gerçek. Aksi halde yabancıya dönüş olur muydu?

Hiç yorum yok: