3 Mart 2010 Çarşamba

TEKNİK DİREKTÖR MEHMET KAKİL İSTİFA ETTİ:


Hatayspor'un teknik direktörü Mehmet Kakil yaptığı açıklamada Hatayspor'dan kendi isteğiyle ayrıldığını belirtti..
TFF 3. Lig 5. Klasman Grubu takımlarından Hatayspor'un teknik sorumlusu Mehmet Kakil, görevinden istifa etti. Kakil yaptığı açıklamada, her zaman büyük bir şevk ve heyecanla görev aldığı Hatayspor'dan kendi isteğiyle ayrıldığını belirtti.


İstifa gerekçesinin kişisel bir karar olduğunu ve kimseye kırgınlığının bulunmadığını ifade eden Kakil, şöyle konuştu: "Hatayspor'un önünün açılması ve sağlıklı düşünülmesi açısından yönetimle yaptığımız görüşmede istifa etmemin daha doğru olacağını ifade ettim. Ben bu camianın evladıyım, kulübümün menfaatleri her zaman önce gelir.


Bu kararımın takımımın lehine olacağını düşünüyorum. Başta Başkanımız Hikmet Çinçin olmak üzere yönetim kurulu üyelerine, görev yaptığım süre içerisinde şahsıma göstermiş oldukları ilgi ve destekten dolayı teşekkür ediyorum."


Kakil, istifasının kabul edildiğini belirterek, Hatayspor'a bundan sonraki mücadelesinde başarılar diledi ve takımın hak ettiği başarıya ulaşacağına inandığını sözlerine ekledi.

Hiç yorum yok: