3 Şubat 2010 Çarşamba

Savaş:‘Hatayspor’un 3. Ligde bulunmasını içime sindiremiyorum’


Antakya Belediye Başkanı Doç. Dr. Lütfü Savaş, Hatayspor'da işadamları ve sivil toplum kuruluşları temsilcilerinden güçlü bir yönetim oluşmasını sağladığını söyledi. Savaş, dün makamında yaptığı açıklamada, yönetimde yer almadığını, gerekli maddi kaynağı yaratacağını, takımın 2. lige çıkması için herkesin katkısı gerektiğini kaydetti. Hatayspor'un 3. ligde bulunmasını içine sindiremediğini ifade eden Savaş, şöyle devam etti: ''Eski yöneticilerin hepsine teşekkür ederim. Herkesin emeği ve hizmeti geçmiştir. Hatayspor maddi yönden zor durumdaydı. Benden yardım istediler. Kentin belediye başkanı olarak buna sırtımı dönemezdim. Gerekli kaynağı yaratarak takımı öncelikle Antalya Belek'e kampa gönderdik. Daha sonra 10 yeni transfer gerçekleştirdik. Olağanüstü kongrede de Hatayspor'da işadamlarından ve sivil toplum kuruluşlarından güçlü bir yönetim oluşmasını sağladım. Başkanlığa getirdiğimiz ve aynı zamanda Antakya Ticaret ve Sanayi Odası (ATSO) Başkanı Hikmet Çinçin, bu konuda hayli deneyimli. Takımın toparlanacağına inanıyorum.'' Savaş, hafta sonu sahalarında karşılaşacakları Malatya Belediyespor maçına tüm vatandaşların ailece gelmesini de istedi.

Hiç yorum yok: