1 Şubat 2010 Pazartesi

HATAYSPOR'DA ADAM GİBİ BİR YÖNETİM OLUŞTURULDU...







Cumartesi günü yapılan olağanüstü kongre sonunda Hikmet Çinçin başkanlığında ki yeni yönetim Hatayspor’da göreve seçildi.
“Efsane geri dönüyor” yazısı ile Hatayspor otobüsüne dev resmini asan Mehmet Şaşmaz döneminde marka değeri sıfırlanan ve başarısız sonuçlar yanında kulübü 2,5 trilyon borç altında bırakan eski yönetimin dönemi bitti.

Hatayspor, Çinçin başkanlığında nihayet gerçek efsane bir yönetime kavuştu.
Antakya Belediye Başkanı Doç. Dr. Lütfü Savaş, Başkanvekili Serdar Güven, HESOB Baş-kanı A.Kadir Teksöz ve çok sayıda Hatayspor’a gönül veren üyenin katıldığı kongreye, eski Baş-kan Mehmet Şaşmaz ve eski yönetiminden bir kişinin bile katılmaması dikkat çekti.

A.Kadir Teksöz’ün divan başkanı, Fahri Kelahmetoğlu ve Necdet Bök’ün divan kâtibi olarak görev yaptığı kongre, saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın hep birlikte okunması ile başladı.
Faaliyet raporunu ve denetleme raporunu okuyacak eski yönetimden kimsenin olmaması üzerine bu faaliyet raporları sunucu Ömer Cihangir tarafından okundu.
Bu arada Şaşmaz yönetiminin Hatayspor’a 2,5 trilyon borç bırakması, salonu dolduran Hataysporluların şaşkınlığına ve tepkisine yol açtı.
Kongrede bir konuşma yapan Hatayspor’un yeni Başkanı Hikmet Çinçin, zor bir görevi üstlendiklerini, kulübün 2,5 trilyon borç altında olduğunu, ilk günde TFF’ye acilen 190 milyar ödeme yapmaları gerektiğini açıkladı.
Adalet Bakanı Sadullah Ergin, Vali M.Celalettin Lekesiz, Esnaf Odalarının moral desteği ile görevi devraldıklarını belirten Çinçin “ATSO Başkanı olarak önceki dönemlerde ATSO kaynaklarından Hatayspor’a ne kadar para kaynağı aktarmışsak yeni dönemde önceki miktarlar kadar Hatayspor’a destek verilecek bundan fazlası olmayacak” açıklamasında bulundu.

SAVAŞ: YENİ YÖNETİM ATEŞTEN GÖMLEK GİYDİ
Belediye Başkanı Savaş kongrede yaptığı konuşmada, kuruluşundan bugüne kadar Hatayspor’a emeği geçen herkese teşekkür ederek “Yeni yönetim ateşten gömlek giydi. İşi zor ancak biz sonuna kadar maddi ve manevi yönden yanlarında olacağız. Birlikte mücadele edeceğiz. Aynı istikamete koşacağız.
Yeni dönemde Bank Asya Birinci Ligini hedefleyen bir Hatayspor bekliyoruz. İnanmadan başarılmaz. Bu yönetimin başarılı olacağına inanıyorum” dedi.
Tüzük değişikliği ile 31 asil, 10 yedek üyeden oluşan yeni Hatayspor Yönetim Kurulunda şu isimler yer aldı:
YÖNETİM KURU-LU ASİL: Hikmet Çinçin, Necmi Asfuroğlu, Gökhan Oral, Cemil İshakoğlu, M.Sabit Teksöz, Hikmet Günsay, Mustafa Güney, Jan Baram, Cemil Aydınlar, M.Sabit Karadeniz, Halit Yağcıoğlu, Mehmet Güçlü, Ali Alkan, Mehmet Sözer, Mehmet Güzelmansur, Emir Kavasoğlu, Metin Urhan, Hüseyin Kimyonoğlu, Ali Bilir, Ahmet Şeniz Melek, Murat Hayzaran, M.Ali Yüksel, Doğan Narin, İzzet Kakil, Mehmet Cemali, İsmail Öztürk, İsmail Hakkı Ağlar, Ahmet Görür, Ömer Gürbüz, Murat Kahraman, Fevzi Alhasoğlu
YÖNETİM KURULU YEDEK: Mehmet Bulanık, Galip Hamzaoğlu, Selahattin Nurlu, Metin Ökten, Hatay Tamer, Tevfik Erkek, M.Remzi Göfteci, Niyazi Edipoğlu, Emin Dökmeci, Ayhan Çinçin
DENETLEME KURULU ASİL: Serdar Güven, İlmittin Boz, Abdurrahman Taşçıoğlu
DENETLEME KURULU YEDEK: Serhat Kuseyri, Ahmet Refik Yalım, Zafer Sarı

1 yorum:

mehmet RUMELİ dedi ki...

bu yönetim le süper lige çıkmamak elde değil bu yönetimi candan kutluyorum