7 Aralık 2009 Pazartesi

Şaşmaz:Olayların Sorumlusu Mete İçcan'dır..


Hatayspor'un kulüp başkanı Mehmet Şaşmaz, Kırıkhanspor maçında çıkan olaylardan üzüntü duyduklarını belirterek, "Bu olayların sorumlusu Kırıkhanspor Kulübü Başkanı Mete İçcan'dır, kendisini Hatay adına kınıyorum" dedi.

Şaşmaz yaptığı açıklamada, deplasmanda rakiplerini 3-1 yendikleri karşılaşmanın ardından, yaşanan olayların Türk futbolu adına utanç verici olduğunu söyledi.Maç öncesi ve sonrası organize bir şekilde şahsına Kırıkhanspor tribünlerinden ağza alınmayacak küfürler edildiğini, yabancı cisimlerin atıldığını iddia eden Şaşmaz, şöyle konuştu:''Öncelikle Kırıkhanspor karşılaşmasında çıkan olaylardan üzüntü duyuyoruz.


Bu olayların sorumlusu Kırıkhanspor Kulübü Başkanı Mete İçcan'dır, kendisini Hatay adına kınıyorum. Daha maç başlamadan İçcan, protokol tribününe oturmamı engelleyerek taraftarları tahrik etti. Zorbalık kullanılarak protokol tribününden çıkarılmak istendim. Maç sonrası da taşlı saldırıya uğrayarak hastaneye kaldırıldım. Bunları ifade ederken, utanıyorum. Bu müsabakanın adı Hatay derbisi falan değil. Türk futboluna vurulmuş kara bir lekedir.


Bunun sorumlusu da İçcan'dır.''Şaşmaz, sahalarında kaybettikleri karşılaşmanın ardından, rakip takımları alkışladıklarını ve kent dışına kadar uğurladıklarını hatırlatarak, ''Kırıkhanspor camiası bizim yine dost ve kardeş kulübümüz. Mete İçcan'ın yaptığı kulübü bağlamaz. Ama bir Hataylı olarak kendisine bu davranışları yakıştıramadım'' diye konuştu.Kırıkhanspor Kulübü Başkanı Mete İçcan ise konu hakkında yorum yapmak istemediğini, yaşanan olayları tasvip etmediğini söyledi.

Hiç yorum yok: