29 Aralık 2009 Salı

Soytaş: Hatayspor'u 3.lig'e yakıştıramıyorum..


Bu hafta bank asya liğine ara verilmesi dolayısıyla 2.lig ve 3.lig maçları ön planda oldu.2.lig 4.klasman grubunda maçlar başlamadan önce favorim Adana Demirspor’du ama büyük bir hayal kırıklığı oluşturdu diyebilirim.İskenderun dç.spor’u tebrik ediyorum.


Play off grubunda başarılar diliyorum. 3.lig temsilcimiz Kırıkhanspor Hatay sporun yapamadığını yaptı yükselme grubuna çıktı, Kırıkhanspor sağlam bir kadro ve teknik direktöre sahip maçlarını İskenderun 5 temmuz stadında oynamasına rağmen grubtan rahatlıkla çıkmasını bildi. Sözüm ona kırıkhanspora 2.liğ yakışır diyorum.

Gelelim hatayspora ben başından beri 3.lig e yakıştıramıyorum Hatayspora kendisinin yapamadığını ilçe takımları yaptı biran önce takımın toparlanıp grup liderliğini yakalaması lazım.


Dünkü şanlıurafa bld.spor maçı tek kelimeyle berbattı sanki amatör bir maç gibiydi. Takıma 2 veya 3 takviye lazım bu arada stada gelen taraftar sayısı giderek azalıyor. Bu önlemlerin bir an önce alınması lazım hiç bir şey için geç sayılmaz haydi Hatayspor güzel futbol seni bekliyor.

Hiç yorum yok: