11 Ocak 2010 Pazartesi

Soytaş:Hatayspor'a Erol Bilecik Gibi bir Başkan Yakışır...


Bank asya liği ekiplerinden Adanaspor ‘a ilk 2 için takviye şart :Kemal kılıç yönetiminde yükselişe geçen toros kaplanları 2-3 önemli takviye yaparak taraftarını mutlu edebilir.şuan hazırlık kampını belekte geçiren turuncu-beyazlılar sezon sonunda taraftarına süper liğ hayalini yaşatmak istiyor.


Birazda mersin idman yurduna değinmek istiyorum:ilk yarıyı 11.sırada tamamlayan takım ilk yarıda sergilediği futbolu ikinci yarı maçlarında düzeltmeli çok sağlam seyircisi olan bu takımın kalan 17 haftayı iyi değerlendirip çıtayı yükseltmeli diyorum.


Gelelim İskenderun dç.spora: asıl zorlu maçlar şimdi başlıyor 2.liğ yükselme grubuna kalmasına ragmen ben gruptaki maçlarını pek beğendim diyemem.takıma takviye lazım yükselme grubu takımlarına baktığımızda ben Göztepe,şekerspor ve Şanlıurfa spor un grubu zorluyacağını düşünüyorum.özellikle şanlıurfaspor kentteki gelişmeyi futbola da yansıtmak istiyor 30.000 kişilik stad a sahipler yönetimi elinden geleni yapıyor takımın şampiyon olması için, sarı-yeşil li ekip iyi bir kadroya sahip.göztepe grup maçlarında bekleneni veremesede 2.olup gruptan çıkmayı bildi.favorim Göztepe.


Gelelim güneyin güzide ekiplerinden Hatayspora: şuan yeni yönetim arayışına giren kulüp 23 ocakta kongreye gidiyor.Şimdilik tek aday olan Erol Bilecik i Hatayspora yakışır bir başkan olarak görüyorum.taraftarların dörtgözle beklediği yönetim maddi sorunu aşacaktır ve yeni transferlerle gelecektir diye düşünmekteyim.daha önceki yazımda da belirtmiştim Hatayspor ‘a 3.liğ yakışmıyor.

Hiç yorum yok: