9 Haziran 2009 Salı

BAYRAM TOYSAL:HATAYSPORU SÜPER LİGE ÇIKARTABİLİRİM..

‘Hatayspor başkanlığına aday olacağım!’




Hatayspor’un alt yapısında yetişen Turkcell Super Lig ve Bank Asya 1. Ligi takımlarında forma giyen Bayram Toysal, gelecekte en büyük hayalinin Hatayspor’a başkan olmak olduğunu söyledi. Tecrübeli futbolcu Bayram Toysal, gazetemize yaptığı özel açıklamada, şu anda alt yapısında yetiştiği ve kendisini zirveye taşıyan Hatayspor’un bulunduğu durumdan üzüntü duyduğunu bildirdi. PARAM, KARİYERİM, TECRÜBEM VE ÇEVREMLE HATAYSPOR’U SÜPER LİGE TAŞIRIM Bir-iki yıl daha futbol oynadıktan sonra Hatayspor yönetimine talip olacağını açıklayan Bayram Toysal, şöyle konuştu: “Hatayspor bugüne kadar istediği başarıya bir türlü ulaşamadı. Gerekçelerini ve sebeplerini burada açıklamak istemiyorum. Ama şurada bir-iki yılım kaldı. En fazla iki yılda futbol oynayıp, bırakacağım. Daha sonra memleketime dönüp, Hatayspor başkanlığına aday olacağım. Bu açıklamam bazıları tarafından ciddiye alınmayabilir, ya da rahatsız olanlar çıkabilir. Ama param var, Allah’a şükürler olsun ki, kariyerim, tecrübem ve çevremle Hatayspor’u en iyi şekilde yönetir ve süper lige ekibimle birlikte taşıyacağıma inanıyorum. Bu konuda kesinlikle kararlıyım.” BUGÜNE KADAR TÜM HAYALLERİMİ GERÇEKLEŞTİRDİM, SIRA HATAYSPOR BAŞKANLIĞINA GELDİ Bayram Toysal, bugüne kadar tüm hayallerini gerçekleştirdiğini belirterek, şunları kaydetti: “Genç ve Ümit Milli takımın formalarını defalarca giydim. Süper Lig’de ve Bank Asya Liglerinde önemli kulüplerin formasını giydim. Şampiyonluklar yaşadım. Bu her futbolcuya nasip olmaz. Şimdi bir tek hayalim var o da; Hatayspor başkanlığı. Beni bugünlere getiren kulübümde başkanlık yaparak, bugüne kadar kimsenin tattırmadığı başarıları şampiyonlukları yaşatmazsam, namerdim. Hataysporlu taraftarlara, sizin aracılığınızla söz veriyorum. Futbolu bıraktıktan sonra kulübüme başkanım ve bulunduğu yerden en üst lige taşıyacağım.” YÖNETİMLERE HER ZAMAN YARDIMCI OLURUM AMA KİMSE BENİ ARAMIYOR Bugüne kadar görev alan yönetimlere her zaman destek olmayı arzuladığını belirten Bayram Toysal, sözlerini şöyle tamamladı: “Sayısız kulüp başkan ve yöneticilerini tanıyorum. Futbolcu arkadaşlarımın sayısını ben hatırlamıyorum. Ama bugüne kadar hiçbir idareci ağabeyim ya da başkanım, beni arama lütfunda bulunup da, benden futbolcu transferi konusunda yardım ve referans istemedi. Bu duruma çok üzülüyorum tabii ki. Kendimizi dışarıda ispatladık, demek ki, Hatayspor’a ispatlamayadık.”

Hiç yorum yok: