18 Haziran 2009 Perşembe

İlhan Palut:Formamın hakkını verdim’




TFF 3. Lig takımlarından Hatayspor’un kaptanı İlhan Palut, 12 yıl büyük bir onur ve gururla giydiği formasının hakkını verdiğine inandığını belirterek, “Hatayspor’da hiçbir zaman parayı sorun yapmadım” dedi. İlhan Palut, gazetemizi ziyaret ederek, Kulüp Başkanı Mehmet Şaşmaz’ın “formanın ağırlığını taşıyamadılar ve yeni sezonda bazı futbolculara yol vereceğiz” şeklindeki açıklamalarından üzüntü duyduğunu söyledi. Kulübüyle mukavelesinin sona erdiğini belirten İlhan, şöyle konuştu: “12 yıl büyük bir onur ve gururla giydiğim formanın hakkını verdiğine inanıyorum. Hatayspor’da hiçbir zaman parayı sorun yapmadım. Öncelikle takımımın başarısı gelmiştir. Başkanımızın açıklamalarını üzüntüyle karşıladım. Fakat yine de o benim büyüğüm, onunla asla polemiğe girmem. Kırgında değilim. Sadece bu davranışı hak etmediğimize bir teşekkür beklediğimi ifade etmek istiyorum. Bu sezon kısıtlı şartlara rağmen final oynamamız büyük bir başarı. Şu anda benim sözleşmem sona erdi. Yaştan dolayı da kulübümle yeniden zaten sözleşme imzalayamam.” İlhan, Hatayspor’a yeni sezonda başarılar dileyerek, taraftarlara da desteğinden ötürü teşekkür etti.

Hiç yorum yok: