29 Haziran 2009 Pazartesi

HATAYSPOR TRANSFERE DEVAM EDİYOR...




Gelecek sezon şampiyonluk ve 2. lig hedefiyle yeniden yapılanmaya giden Hatayspor’da nokta transferler sürüyor. İç transferi tamamlayan Hatayspor’da, dış transfer doludizgin ilerliyor. Bu kapsamda dün Aydınspor’dan 23 yaşındaki Cemil, Malatyaspor’dan 24 yaşındaki Gökhan Karakum kardeşlerle ve Sakarya Hendekspor’dan 21 yaşındaki Polat Çakmakçı ...



... ile anlaşma sağlayan Hatayspor, şampiyonluk kadrosunu kurmaya devam ediyor. CEMİL KARAKUM: KALICI OLMAK İSTİYORUM Transferle ilgili açıklamalarda bulunan Cemil Karakum, Hatayspor’da kalıcı olmak istediğini vurgulayarak, “gelecek sezon Hatayspor’da şampiyonluk yaşamak istiyorum. Transferimde emeği geçenlere teşekkür ediyorum bana güvenenleri mahcup etmeyeceğim” dedi. GÖKHAN KARAKUM: MÜCADELEDEN KORKMAM Hatayspor için elinden geleni yapacağını söyleyen Gökhan Karakum “oynadığım takımlarda mücadeleci ve hırslı kimliğimle tanınırım. Takımım adına her şeyin en iyi-sini yapmaya çalışırım. Hatayspor’u 2. lige çıkarmak için çalışacağım” diye konuştu. POLAT ÇAKMAKÇI: HEM ŞAMPİYON OLMAK HEMDE 2.LİGE ÇIKMAK İÇİN MÜCADELE EDECEĞİZ Gelecek sezon şampiyon olacaklarını ifade eden Polat Çakmakçı, “iyi bir takım kuruluyor. Bu kadroda yer aldığım için oldukça mutluyum. Hatayspor taraftarının büyüklüğünü daha öne burada oynayan arkadaşlarımdan duymuştum. Taraftarımızın önüne çıkıp gollerimi atacağım günü heyecanla bekliyorum” dedi. Bu arada, Cemil Karakum, daha önce sırasıyla Konya Şekerspor, Kozanspor, İskenderunspor ve Aydınspor formaları giydi. Gökhan Karakum sırasıyla , Kozanspor, Aydınspor ve Malatya Belediyespor formaları giydi. Polat Çakmakçı ise Sakaryaspor, Aydınspor Bilecikspor ve Hendekspor formaları giydi.

Hiç yorum yok: